Vintertrim😊

Vakna til vinter
Om ikkje anna så er snøen vakker å sjå på og eg får trim med snømåking

Heldigvis ikkje dei store snømengdene .nett sånn passeleg trimøkt.Klapa meg sjølv på skuldra:-)Flink jente
Kjekt å vere ute i frisk luft når veret er så flott som idag

Is og glatt på vegen.Meldt regn …
Gruar meg skikkeleg til 9mil på glatte smale vegar imorra…
Men må på sjukehuset så har ikkje noko val.
Var jo då ein skulle budd i urbane strøk der det går kollektiv trafikk.
Er her er kaver meg opp over både miljø og vegavgift og all snakket om å reise koĺlektivt.
Hadde reist kollektivt kvar dag eg hadde eg hatt eit val
Bur heller ikkje i gåavstand anna enn til naturen☺

Fekk koseleg middagsbesøk.
Sjølv om eg ikkje er den store kokken får eg no til toro sin lasange☺😎Og dei åt no så antar at den gjekk an..Eller dei var ihelsvoltne,,,Mulig:)
No er det føtene på bordet.
Anno og Farmen😊

1 kommentar
    1. Uff..ikke gøy å måtte ut i sånt vær!! lykke til! og kos deg med tv i kveld..masse nye ting!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg