Uffameg.no

Regnar trollkjerringar ute
Normalt så stoppar ikkje regnet meg men idag gjekk liksom grensa
Ikkje eingang gale Lise fekk meg ut i dette veret😘

Er nok ein smule lat og trøtt idag..
Men skitlagå…kan ikkje alltid vere på topp…
Har det utmerka her i sofakroken min
God fyr i ovnen
Gumler hasselnøtter.drikk kaffi og ser tv
Hadde igrunnen tenkt å slutte med denne teppestrikkinga men har endå ikkje dilla meg til å kjøpe trå til prosjekt jakkestrikking…mulig det er fordi eg er skeptisk til resultatet..
Så gamla var innom Joker og kjøpte seg nytt teppegarn (og nøtter)

Etter mange kvite og grå vart det noko meir fargerikt..
Dvs.var det einaste dei hadde to nøster av.
Kjendisfarmen på tv…igrunnen artig😙
Ikkje mykje plass til noko eg må tenkje fir ikveld.
Tepoestrikk og farmen er det eg treng💚💙🙄

3 kommentarer
    1. så flink du er 😀 det er lov og være lat i blant. gleder meg til å se resultatet av teppet:D ønsker deg en fin kveld:D skal selv se farmen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg