Gale lise og meg☺

Har rett og slett ikkje orka gå tur dei siste dagane…og det straffa seg
I dag kjendes det ut som ryggen var av…
Smekka i meg smertestillande og aka meg forsiktig ned i godstolen…

Det var då gale Lise dukka opp
Er du spika galen…Trur du at ryggen vert bedre av å sitte her som eit slakt!!!!
Kom deg ut å gå….eg lystra

Av og til er det ok med alterego
Feķk med stor møye på tursko og klær og ut med meg

Dukka plutseleg opp fleire unge menn med ein tjukk kabel hengande over skuldrane.kom gjennom skogen og såg tungt ut…minna meg om dvergane i askepott….😁

Det å gå etter vegen var ikkje det heilt store så valde gamlevegen over kletten heimover..
Hærleg å vase i utmarka..

Kjem minner frå gamle dager då ein sprang over her ofte og i full fart.

Gjekk ein hest på beite her…Den hadde absulutt ingen interesse av ungar virker det som..
Vi sprang det vi orka for å rekke gjennom grinda før den kom..
At den nok sprang fordi vi sprang det var mindre nøye..

Var veldig vått i marka og skodda låg over fjellet..Fresta ikkje så veldig å gå lenger opp..

Her var ryggen min rett og slett på bristepunktet…
Det einaste eg tenkte på var at far min nett hadde kjøpt deg ny masasjepute for ryggen..

Og den hjalp❤
Ryggen er ill no og den men mykje bedre.
Trur ikkje eg bør la vere å bevege meg ut fleire dagar i strekk…det straffar seg..

#humor#ut#natur#trim

1 kommentar
    1. Sikkert lurt å holde det gående ja..ikke ta lange pauser..Flott du kom deg ut i dag! Selv om det er tungt og vondt, så gjør det godt i lengden! Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg