Sofatid❤

Arbeidshelga er over og eg har landa i sofaen
Ute har mørket pakka inn naturen.
Inne er det fyr i ovnen og lys kveikte.

Glag i jobben min og trivst med den.men jammen er det kos å ha fri og😉

Litt usikker på kor psyken min er når eg ser på teppefargen…Vert iallefall ikkje grå og trist❤

Åt litt vel mykje til middag kjenner eg.
Får skulde på spaserturen i frisk luft etter jobb☺Godt var det no om ikkje det gjer godt med all den maten.

Får prøve halde meg vaken😊
Snart nyheiter og er jo Farmen ikveld.Kan ikkje sove den vekk😊

Varmer gjer denne ovnen men er eit søl med den.
Føler aska fyk overalt….
Mulig det er meg det er feil på.
Nesten so eg saknar den gamle grøne..

Er i overkant glad i hasselnøtter.
Burde nok ha hatt vet nok til å ikkje kjøpe men svak i viljen
Litt bedre enn sjokolade kanskje men litt usikker

2 kommentarer
    1. Deilig med fri uansett om man liker jobben eller ikke..er vel mest normalt det..bortsett fra for arbeidsnarkomane..Kos deg med kvelden..hasselnøtter og peiskos!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg