Med Pengesluket på spa

Var igrunnen ikkje så mykje sprett i verken meg eller Pengesluket på føremiddagen.
Trege om morningen begge to
Men vi rakk no spatimen kl 12
Pengesluket var lykkeleg over den flotte regnbogen..eller var to

Den var veldig sterk i fargane sjølv om mobilen ikkje viser det😊
Pengesluket var lukkeleg over å få spa av ungdommen
No er det litt begrensa kva økonomien tillet av slike spabehandlingar..syns to i januar får vere bra😊

Så istadenfor å verte sittande å vente gjekk gamla på tur.Brendaholten eller noko sånnt☺
Sist eg skulle finne fram her, så vart det mislykka..Då var det til mitt forsvar dårleg merkt😊Det var det ikkje idag

Er veldig flinke med å lage bruer og benker på turstiane i ytre Fjaler.
Eg let meg imponere.
Ikkje for det..I dag var det tross flotte bruer både vått og glatt

Dette her var igrunnen det einaste vetige fottøyet

Ingravert ei kyrkje i berget.Med forklaring til

Får litt historie med på kjøpet
Er litt redd for at hadde ein dreve med slike ting no så hadde ein vorte anklaga for vandalisme og skadeverk på naturen..
Personleg så trur eg at hadde noko malt litt fin grafitti på eit berg i naturen ein plass så hadde det ført til at mange fleire hadde fått seg ein spasertur i rein nyskjerrigheit❤

Må sei at visst det er utsikt ein vil ha så er igrunnen ikkje dette rette turen.
Men likar ein å gå i naturen så er dette noko som alle klarer.Kort og enkelt men litt slept nedatt😀

Bok og benk❤
Sånn skikkeleg skogstur.
Eitpar runder med motorsaga hadde gjordt underverker for utsikta på toppen..
Berre eit tips😊

Litt såg ein jo mellom trea.
Eg storkosa meg.

Litt kjekt med slike turløyper for dei som ikkje er så spreke og
Brukte lang tid eg då..gjekk ikkje nett fort..
Men no måtte eg no uansett nytte tida mens Pengesluket brukte pengane mine😁

Litt kjekt å få gå litt i naturen .Lenge sidan sist eg gjekk turløype..

Henta ein fornøgd bil og tøffa oss heimover.
Avslutta med å rusle på utsikten

Ikkje gjordt det slag nyttig idag
Fridagar er jo til for å nytast

#humor #bilder #naturfoto#turløype

4 kommentarer
    1. Så herlig tur du har hatt! Flotte bilder! og du har jo gjort mye i dag..gått tur, og gitt bilen pleie! Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg