Sit no her som ei skrulle😣

Nydeleg dag ute..
Var jo eg som skulle på fjelltur idag og…Men her sit eg..
Ikkje mange steg eg kan ta…ilt er det og…stakkars meg😊

Brukar altså omtrent alltid fjellsko med støtte for anklage..
Omtrent var ikkje igår…
Irriterende…
Men som man reder så ligger man..
Sist eg hang fast med ein fot var no på flate golvet…då rauk kragebeinet…

Ulykker skjer overalt
Har no i det minste fått tatt haugen med strykeklær
Var ei stund sidan sist eg brukte strykejernet såg eg på kleda☺
Rir ikkje alltid den dagen eg salar

Går seg vel til med denne ankelen ,
Alt har vel kanskje si meining..
Mulig det var det som skulle til for at eg skulle ta desse klærne og rydde litt i papirhaugen..
Men burde nok heller ha trimma litt.Eser jo utover for kvar dag…
Jaja..
No er eg klar for kveldens handballkamp😁💚Det skal ikkje stå på meg
Eg skal gi alt💙

2 kommentarer
    1. Uff..ja det tar jo litt tid med sånne ankler også da..ja da måtte du jo ta det med ro..trengte nok det da…kos deg med håndball..jeg skal heie alt jeg kan jeg også! ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg