Gamla på tur☺

Av og til skal ein jo vere litt impulsiv.
Så slengte meg på kjøkkenjakt i Førde
Har no planlagt å investere i høgst nødvendig kjøkken i fleire år….trur det nærmar seg

Ikkje meg som er først i køen..
Det er naboen😉
Men er litt lurt å få litt inspirasjon..
Gjeld å klare å bestemme seg..
Ikkje berre skal ein velge kjøkkenskap
Nei her er det både vegger og golv…
Dilemmaet er…skal eg ta vekk ei dør eller ikkje….
Uff…No har eg bestemmt meg for å stenge att…Får jo meir skap…
Men har jo ombestemme meg før..
Ikkje rart det tek tid….

Dette skapet skal eg ha…så langt er eg kommen😊

Men først skal naboen få seg kjøkken.
Dvs..få og få….

 

Kjekt med utflukt.Foten er nesten bra❤
Håpar veret held seg mildt for har igrunnen tenkt meg på utflukt
Kirkebesøk på Sande….
Men ikkje visst det vert glatt.
Det likar verken eg eller Pengesluket

2 kommentarer
    1. Så spennende! ja deg gjelder å velge riktig..for man skal gjerne ha det i mange år..Lykke til! og så bra å høre benet er bedre! god bedring med det! Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg