Vondt skal vondt fordrive😣

Fått vondt i ryggen.
Sånn irriterande som stråler ned i foten…
Tek på humøret å verke ..
Eg vert ikkje god.Så for min eigen og andre sin del bør eg vere aleine til det har roa seg litt:-)

Med lite søvn i kroppen vakna eg til soloppgangen..Såg lovande ut veret om ikkje anna
Fann ut at eg kanskje burde innom legen for å forsikre meg om at det kun var musklaturen.

Legen sette fingen forsiktig borti meg og lurte på om det var vondt…No er det sjelden eg får ilt av at ei fluge set seg på meg..Kan vere han syns eg er ekkel å ta i..Han har min fulle forståelse
Ikkje hadde eg refleks heller…😁
Tett før eg tok hammaren sjølv..
Trur ikkje han har hatt ilt i ryggen.
Men trim er tingen for klem på nerver og stram musklatur…
No fungerte det veldig dårleg på flate golvet…det prøvde eg igår
So her var det berre å kave seg på fjelltur med dårleg rygg.,rennande nase og god sjølvtillit:-)😀

Reine bob bana deler av løypa..
Godt det var frosa mark så gamla kunne gå utanom

Å sei at det gjekk smertefritt er å overdrive
Pusting og pesing.
Dårleg pust og ilt i viljen

Men kom meg no opp..Var rett og slett surt.Både eg og veret:-)
Sjeleglad  for at eg ikkje la at vindjakka heime💚

Denne her er omtrent som eg føler .meg fortida

Tok på meg brodder før  nedturen
Klok av skade og vel vitande om at det er på ned eg somregel ramler😎

Å det var på høg tid eg kom meg nedover..
No er det slutt på det fantastiske veret😣

Om turen var lur veit eg  no ikkje…
No har eg i tillegg ilt i begge kneea😉

Men vart no i allefall svolten😣

 

#Natturfoto#tur#ironi#Humor

2 kommentarer
    1. Uff..ja det er ikke godt..og kjenner den følelsen av å ville være alene når jeg har vondt…så slipper jeg å ta meg sammen og prøve å være bedre en jeg også.. God bedring! vanlig tur er bare bra..men du behøver jo ikke gå inn i vanskelig terreng..det kan gjøre vondt verre! Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg