Korti vart morgonstunda stas?😉

Eg er trøtt.Svir i auget..
Føler det fyk svarte prikkar overalt.
Med andre ord…Eg har fått injeksjon på auget..

No er det kaffitid..
Må slå ihel nokre timar
God vaffel dei har her på coop mega..
Det skal dei ha.❤

I tillegg er eg einaste kunde❤kven andre kjøper vel mat nesten før dei åpnar..

Men dagen starta med mine hærlege barnebarn..
Litt lettare å vere blid med dei rundt seg

Karneval idag❤❤

Ninja og Elsa❤❤❤
Tenk å vere så opplagde på morgonstunda…
Var det eg og i den alderen.
Men det er kjempelenge sida😁
Ikkje hadde vi karneval i skuletida…Veit ikkje om vi hadde det i det heile…Trur det meste er gløymt.
Eg gjekk ikkje i barnehage heller for den saks skuld..
Trur ikkje det var noko slikt på mils avstand på den tid☺
Tidene har forandra seg og godt er det.
Krava vert desverre berre større for den oppvaksande slekt.
For store tenkjer eg til tider..
Håper det går bra🐒

3 kommentarer
    1. Ha en riktig god helg! så håper vi øynene blir bedre! Men om det fyker svarte prikker..er ikke det nettavløsning..og må ordnes fort?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg