Utladda😁

Inntatt horisontalen😎
Går ikkje an å slite seg ut..

I dag kviler eg på laubera..
Drittver ute…god unnskyldning..
Har med regnklær men har ombestemt meg.
Får no greie seg med trakkinga mellom butikkane før idag.
Har middagsavtale med yngstesonen..
Mykje koseligare det😊
Rom vart no ikkje bygd på ein dag😉
Bur ein no først på hotell så må ein no vere litt der og tenkjer eg.
Dagen er no lang endå og eg er pinn stiv og har ilt 😆
So no skal eg sjå stafetten i skiskyting.
Mykje meir behageleg og sutaløst

Jammen har eg det bra😊

1 kommentar
    1. Ha en god kveld..den stafetten var jo ikke noe å rope hurra for..God bedring med stølheten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg