Bergen flott men heime best:-)

Hatt ei koselig helg i Bergen med kvalitetstid med familien😊
Gjer godt for kroop og sjel
Litt uheldig med veret.Ikkje sånn svinse rundt i gatene ver
Men så lenge ein koser seg i eige og andre sitt selskap ,så er det ikkje så nøye
Pengane har det med å forsvinne mellom fingrane…
Nok derfor eg ikkje tek slike utflukter så ofte..men litt luft under vingene og   det å vere litt sosial har nok gamla godt av…så får eg heller syge på labben ei stund😊

Var utruleg kjekke folk som jobba på Havnekontoret…ikkje så imponert over frukosten…
Men men…ikkje alltid dei dyraste hotella er dei beste…

Er nesten ikkje gjengde etter den stoltzenturen…men oppatt skal eg eindag…Nett så vidt eg klarde gjennomføre den faste turen min etter vegen idag…
Det seier sitt

Men men…litt får eg no tåle…
Her må det trenast…
Null pust ….
Akk o ve……

No har eg fyrt i ovnen og krølla meg opp i sofakroken…
Ikkje feil det heller😊

#foto#Humor

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg