Ferdig😁

Endelig!!!!!
No har eg bakt på bollar i heile
ettermiddag og til langt på kveld

Nesten kvalm av all smakinga..
Syns eg kjenner peparsmaken endå😂
Slik er det når ein ikkje passer på men svarvar iveg..
Litt typisk meg…
Men eg held ut må vite…kan ikkje gi opp så lett.
Men no er fastelavensbollane ferdige og søndagen redda😍
Kanskje det var eit hint om at vekta er  stigande…
Men men   skit lagå..

Vart jammensanten ikkje så verst
Gode er dei og..Smakar til å med kardemomme😊

Naboen har kjøpt meg kremfløyte.😁
Så skal ikkje ete opp alle åleine😊

Men no er dei no i kjøleskapet..
Eg er mett av pepar og kardemomme🤗

God fastelavn❤

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg