ikkje veit eg

igrunnen sei at eg er lei av alt dette dopingstyret i idretten

Veit ikkje så mykje om det men ser jo at i Jorhaugsaka så går det litt prestisje i heile greia

Uansett så er det trist.Er jo menneske oppi det heile

 

Verden rundt oss vert meir og meir utrygg.

Er så ein gruar seg for å høyre på nyheitene og kva som skjer idag..

I kommunane er det lite peng og ein diskuterer korleis ein skal bruke det vesle ein har

Sjølv har eg strengt tatt nok med meg og mitt, men då vert eg egoistisk og det skal ein jo heller ikkje vere

Litt må eg jo bry meg om livet rundt meg

Skal ikkje vere enkelt dette her:-)

Same kor ein snur seg er reva bak

Har igrunnen nok med å delta litt i aktivitetane i bygda.Bidra med litt dugnad 🙂

Kjenner at den arbeidskapasiteten eg hadde i yngre dagar er vekke..

Ikkje 20 år lenger..

Beundrer dei som orkar å delta i både det eine og det andre

 

..Det gidd ikkje eg igrunnen Ein smule egoistisk og lat:-)

Godt vi er ulike, for kven skulle vi ellers a snakka om:-)

Men men…ein får vere som ein er når ein ikkje vart som ein sku…

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Ja det er godt de unge overtar ting og tang.. og andre ting..for vi “gamle” har ikke like mye energi lengre..sånn er det ihvertfall her i huset..hihih. Trakk meg ut av styret i hundeklubben nå også..blir for mye MÅ ting..og det orker jeg ikke..må ta det etter som formen er.. Ha en god dag! og kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg