Giddalaus

I morgon,i morgon men ikkje i dag
Nei i dag ,nei i dag gjer eg ikkje det slag…

Sånn kjenner eg meg no
Ser ut på sola som speglar seg i fjorden
Vinden som ruskar i treea
Ser skyene som nærmar seg…
Tenkjer på snø i vente
Kroppen er stiv og støl
Verker både hist og pist..
Klamrar meg til kaffikoppen😊
Kjenner at eg ikkje er så ung lenger.

Tenkjer at her i sofakroken skal
Eg verte ei stund
Ta å slappe av litt, og pleie meg sjølv
Støvsuge kan eg alikavel ikkje for støvsugaren la inn årane forrege veke😊
Av og til treng eg ein stakkars meg dag😎

Gratulerer med dagen:-)Ha ein flott dag❤

1 kommentar
    1. Gratulerer med dagen..jeg gjør bare det jeg må om dagen jeg også..skikkelig giddalaus….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg