Tida går for fort…..

Langfri😊
Starta med å kjøpe meg tulipaner

Vel fortjent
Var så heldig å få raspeballmiddag hos naboen idag og eg….
Tytta som veit å sno seg.
Åt formykje…det er normalt..
Så for å forbrenne litt vaska eg litt på hytta til naboen..
Hender eg må jobbe for maten😎..
Skulle berre mangle..
Vel ferdig gjekk eg tur..syns det vart vel mørkt sjølv om det var måneskinn og allting..småkaldt…
Oppdaga då eg kom heim at klokka var 20…kanskje ikkje rart det var mørkt..
No er ovnen rødgl
ødane…eg drikk varmt drikke og eg frys..
Får vel i meg varmen til i morra....
Vinter…#Ironi#Humor

2 kommentarer
    1. Ja det fikk jeg lyst å gjøre også..kjøpe meg tulipaner..en sånn bukett i alle mulig farger!! DA er det vår! Tulipaner er flotte! likte dem ikke før..men har virkelig fått sansen for dem! Så heldig du er som får middag..her er det jeg som må lage middagene om det skal bli noe..hihihi. ha en god kveld! håper varmen kommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg