Jøye meg

Så bli som dette er det sjelden eg er
Men får meg til å smile
Så denne har eg kjær
Det er ikkje alltid det skal så mykje til
for å lokke fram latter og få godfølelsen inn

Likar igrunnen slike rare figurer
Lykketroll ,pinner og merkelige
ting
Eg er temmeleg skrullete og ikkje a4
Er så gale at eg må av meg sjølv flire

Men no er det alt vorte langt på dag
Alt vorten lei av surheit og ubehag
Trur at eg må lette på reva mi litt
Klart eg velt utover når eg ete slik:

 

 

#dikt#Humor#ironi

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg