Ut på tur

Hjelp på helsa å komme seg ut i naturen.
Skal ikkje alltid så mykje til
Vart Vardeheia idag…litt glad eg kom meg over dørstokken for idag var den høg

Litt is oppi høgda.
Fortsatt litt frose i løypa men begynnt å verte vått..
Blæs på toppen.
Sjølv om eg ikkje er rask vert eg både svett  og forkava og ikkje minst slit eg med pusten…
Trur eg har eit problem…😎
Men kom meg no opp

Er allid kjekt å nå toppen…
Held på å gløyme å skrive meg inn i mantalet og…snudde…må liksom gjere det…glømsk..
Ser eg kan verte litt flinkare å trimme.Her står det svart på kvitt😐

Greit med turløyper utafor stovedøra..
Så får den heller vere litt våt

Brukte nesten lenger tid nedatt enn opp..
Rakk ned før regnet slo til..redda klesvasken på snora😊Endå noko

Godt fornøgd med meg sjølv nyt eg no avslapping i sofakroken
Fyr i ovnen og kaffi i koppen
Lesestoff og strikketøy og gamla har det som plommen i egget…

God lørdsgskveld😇
Her må det etast…Tenk om eg har tatt av eit gram😶

#tur#natur#humor

4 kommentarer
    1. God kveld til deg også! og nyt kvelden! med litt godt..det har du fortjent! Deilig å ha vært ute, og så kunne slappe av å kose seg! Flotte bilder av en flott tur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg