nei og nei:-)

Uffameg for eit surt ver:-)

Det er slike dagar eg er ekstra glad for at eg har eit hus å vere i og ikkje må leve på gata.

Lett å gløme kor godt eg igrunnen har det.Syt og klagar for den minste filleting .

Vert lett ein uvane og treng ikkje løfte nasa så mykje opp før eg ser at eg har det fint

Klart eg har mange småting som feilar.Livet har ikkje alltid vore slik eg kunne tenkt meg,,,men eg har jobb og mat på bordet kvar dag,

Syns verda vert meir og meir skremmande

Vi som menneske er iferd med å ødelegge oss sjølv..Skremmande igrunnen

 

Men er ikkje så mykje eg kan gjere med verdensfreden.

Får heller prøve å vere eit godt medmenneske, sjølv om det heller ikkje er så enkelt alltid,syns eg-

Får fortsette litt med sofaslitinga mi..

Drikke litt meir kaffi og tenkje på alt eg igrunnen skulle ha gjordt, mens eg surfar gjennom avisene på nettet

Ut skal eg ikkje visst eg ikkje må.!Småforkjøla og småfrys og har det supert her eg sit
Kan no sjå litt på tv.Sunnt kosthold eller skremmande nyheiter…lett å velge det som er mest sytalaust

 

1 kommentar
    1. Ja det er sant..vi skal være glad vi har tak over hue…Ha en flott kveld og god bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg