Hersens snø😁

Har det vore snølaust i vinter så treng den ikkje komme no
Våt og ekkel og ill å køyre på

Vore i Førde idag.Sprøyta på auget dag..
Var enkelte glatte parti innover..Køyrde vel då det var som verst..
No er eg ikkje glad i glatte vegar.
Pengesluket ventar på nye sko .Dei han har slit med feste..Han streva over Langeland..
No skal eg helst ha sjåfør slike dagar..bør ikkje køyre sjølv og her er det elendig med kollektivtrafikk…eller nermast fråverande..
No skal det gå nokre timar før eg køyrer ,men idag tok eg ikkje sjangsen på å vente…
Valget var drittføre eller vondt auge..
Valde det siste og kom meg heim før vinteren slo til..
No får eg heller sitte her å verke litt.
Auge har fått lapp og håper det går bra

Var rask handel..rakk å kjøpe tulipaner til meg og naboen
Som belønning fekk eg raspeballer😁
Litt bortskjemd..
No har eg fått god fyr i ovnen og krølla meg opp i sofaen.
Her skal eg bli resten av kvelden😁

Vert nok bedre i morgon😊
God fredagskveld

😇

2 kommentarer
    1. Uff..så trasig..ja snøen kan holde seg langt unna nå!! NÅ er det nok! Håper du får en fin kveld og god bedring med øynene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg