Søndagsdikt

I dag er det surt å huttemeg tu
Eg gjekk meg ein tur og vurderte å snu
Den turen gjekk ikkje opp på den høgaste nut
Men langs etter vegen uten den sut

For eg er litt slakk og puster som ein kval
Hadde aldri kunne vore nokon form for befal

Har krope i hus og her har eg det
godt.
Ser dei skyt på tv og har kaffi i kopp

Snøen fyk utanfor glaset mitt.
Har bedt den slutte men den tek ikkje hint
Må snart på møte men forruten det
Skal eg sitte her for snøen i le😊
For det bles godt ute
Det glømde eg sei
Den vinden er eg vorten temmeleg lei

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg