Det er ikkje enkelt😣

Vart vekt av telefonen..
For mange sikkert langt på dag..
For meg…i min djupaste søvn
Så i halvørska strekte eg  eg ut handa..
I andre enden var ein fyr som forklarde at han kom frå eit eller anna eg ikkje fekk tak i men grunnen til at han då brukte andre sin tel..var eit eller anna eg heller ikkje i oppvakninga skjønnte.

Fekk fat i det var om ein nøkkel og at dei ikkje kom inn..
Rart ..men vi har vel kvar vår nøkkel sa eg…trudde forsatt det var til hovuddøra..
Vakna litt etter kvart som fyren vart meir irritert..kunne heller ikkje skjønne at sikringsskapet var låst..ka er det han snakkar om igrunnen…
Men no hadde ikkje den fyren meir tolmodigheit med surrete kjerringar.
Trudde nok eg har mista det meste av vit😊
Vi avslutta samtala

Vel ferdig kom eg på…Skulle nok på loftet…og kor la vi den nøkkelen😁

Ikkje lurt å ringe meg om morningen å vente vetig svar..
Føler meg temmeleg dum her eg sit..
Men kom meg no or senga😂
No inntar eg frukost.
Trur dei fekk fat i den nøkkelen uten mi hjelp..eller mangel på

Skal ikkje vere enkelt

1 kommentar
    1. 😀 Fælt å bli vekket sånn..håper du fikk en god dag! ha en god kveld ihvertfall!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg