Piss lei

No er eg sliten og trøtt og pisslei det meste..
Vil ha vår..minusgrader og snø det vil eg aldeles ikkje ha på denne tida..men spør nokon meg?
Langt ifrå.
Veret lever sitt eige liv og skit vel i ka halvgamle kjerringa måtte ha for behov

Var ute å lufta vetet og det var gjennom fleire årstider.
Endå med snø og kulde…
No har eg ete meg kvalm på sjokolade mens eg ser på mord og mysterier…sett det før men huksar ikkje slutten…
Burde nok ha lagt meg men …
Fri imorgon og det skal verte godt.
Ikkje nokon planar og tek dagen som den kjem😊

Tek nokre omgangar til på strikket..
Det enkle er ofte det beste😎

1 kommentar
    1. Ja det er mye forskjellig vær rundt om..her hos oss er det sol og blåhimmel på andre dagen..VÅR..så jeg håper du også snart får dette! ha en god ny dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg