Torsdagskos og Harry Hole😁

Kva er vel bedre enn avslappingsdag i sofaen med Harry Hole…
Elskar bøker og helst krim.
Kanskje det seier noko om meg som person…ikkje veit eg
Les igrunnen det meste…
Noko for å lære og noko for kos.
Noko frivillig og andre ting fordi eg føler eg må😊
Kva eg les er igrunnen og etter humøret..men av og til er det godt å flykte inn i bøkene sin verden
Krølle seg godt opp i sofaen
Pleddet pakka godt rundt meg
Kaffi og sjokolade og berre nyte tilværelsen
Viktig å finne sin eigen måte å koble av på i ein travel kvardag og det uten den minste dårlege samvittigheit for alt ein burde ha gjordt..
Nesten så eg ikkje orkar rikke meg og hive noko ved i ovnen😁
Hente ved må eg og..
Men først må eg dukke inn i harry sin verden litt til

2 kommentarer
    1. Kos deg med bok..jeg er ikke noe krim elsker.. og har vansker med å roe meg ned å lese på dagtid..leser på senga..men bare kjærlighetsromaner..ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg