Trimrom😊

Har ikkje det heime..Burde sikkert hatt.
Langt til nærmaste tilbud på fritida.
Men på jobb der har vi..
Ikkje stort..Tvert imot.
Og vi deler det med dei som bur der.
Innført 5til 10 minutt trim i arbeidstida.
Øvelsar heng på veggen eller vi er til og med så heldige å få rettleiing av vår supre fysioterapeut Sirpa.
Flott å kunne strekke litt ut på ein stiv og støl kropp.
Viktig å førebygge .Treng ikkje alltid vere så mykje.:-)
I dag fekk eg gave..vart kjempeglad
😙sånn litt tårer i augene.Lett å begeistre og totalt uventa:-)Fordi eg brukar treningsrommet:-)

Så i dag labba gamla avstad etter vegen i pøsande regnver…Om det kan kallast trim veit eg ikkje..Men frisk luft fekk eg og godt gjorde det.Alt kva litt bestikkelsar og positiv feedback kan gjere😉
No kosar eg meg inne.
Glad det er helg og sjølv om eg er dønn sliten til tider så har eg ein super arbeidsplass😊
Den er krevjande, men aldri kjedeleg og eg lærer noko nytt kvar dag😊

God helg:-)

3 kommentarer
    1. Så koselig! ja det er lurt å kunne strekke ut litt på jobb..mange som skulle hatt det..men ikke har mulighet…er forebyggende ja..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg