Piss lei😣

Heilt ærlig så er eg piss lei yr,skodde,regn og vind..
I dag har eg for det meste såte på reva og ete…
Var så dum å gå på vekta i kveld.
Du salige …
Her trur eg at eg har klart å halde den i sjakk.
Til å med håpa på at den skulle gå ned….
Det skjer sjelden under…
Trøsteet..så koser eg meg med mat…
Sjokolade er godt, men i dei mengder eg klarer å hive innpå så er det iallefall ikkje sundt…
La det verte sol eller i det minste opplett slik at gamla kjem seg ut…
Til å med fjelltur og litt bedre kondis hadde gjordt susen..
Orka ikkje gå til fjells i regn og skodde…
Må ut om ikkje anna enn å ruske opp litt ugras…men i pøsande regn…
Orka ikkje…

Er kjekt med bok å strikk og då men har fri……
Kjem nok fint ver mandag skal de sjå..
Flott i Oslo..Gje det kom litt til meg og..
Føler meg rett og slett ikkje vel…
Håpar i det minste skodda held seg vekke i morgon…Eller idag…vi er komne til den andre april…😂
Trur beint fram eg då labbar opp i lia om det regnar eller ei.
Ei stripe etter flate vegen hjalp lite😊

Nei treng visst eitpar fjellturar i veka.
Lenge sidan sist
Får sparke meg sjøl bak og trumfe meg ut…
Nytter lite å sitte her å syte å klage…
Men først må eg no hente jr..om litt og ta meg ein lur…
Ikkje vann eg i lotto heller🙄
Vinnarlukke er fråverande.
Sikkert noko med innstillinga.
Ein får det ein strålar ut…
Seier det meste😎

God søndag😊

#ironi#humor

2 kommentarer
    1. Håper du snart får litt godvær du også..i dag har vi hatt det ganske bra..:-) Ha en god ny dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg