Den forsvunne påskepynten….:-)

Det er meg eit mysterium.
Totalt borte vekk..
No har eg ikkje så mykje, men hadde no vore kos å funne att det eg hadde…
Akk o ve

Merkeleg kor enkelte ting har det med å fordufte uten å etterlate seg spor, for så etter lang tid dukke opp der det aldeles ikkje har noko å gjere..
Og det spøker ikkje her og heller ikkje kan eg skulde på andre..

Har ikkje vore på høgloftet..og heller ikkje i eine boden…
Men der trur eg ikkje den er….
Er igrunnen så trøtt at eg klarer ikkje tenkje og ikkje ser eg så godt heller…
Får roe meg ned litt og starte på ny frisk om litt..
Påske vert det uansett

2 kommentarer
    1. Ja godt å høre at andre har det sånn..for jeg fant ikke noe påskepynt i fjor..men det holdt med litt gule lys og servietter…TROR jeg vet hvor boksen er nå..men akk..nå ble jeg usikker…hihihi Påske blir det uansett! God kveld til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg