Gale Lise slår til😎

Sat godt planta på altanen med krimboka
Hadde liksom tenkt å vere der ei stund
Som frå intet kom det frå gale Lise..
Ka søren…skulle ikkje du på fjellet idag…
Eg?jau tanken var der igår..
Ser du ikkje skyene som kjem sigande?Kom deg opp or stolen og opp i lia…Sitte og lese kan du sida..
Gale Lise var i seget og er ho i det lune er det berre å gå..

Så gamla fekk på seg turkleda og seig avgarde..

Når eg først har komme meg opp hit er eg igang😁

Var faktisk ganske så flott å rusle iveg.
Sola varma og fuglane sang..
Vått er det fortsatt men første delen er fin
Var kjempebra mot sist eg gjekk

Vakkert ved demma☺

Få no opp farten kom det frå galeLise..
Skulle ikkje du trene opp kondisen?

Helsikens mas..men litt pauser må ein no kunne unne seg😁

Her var det bløtt😋Men skoa er bra så ingenting å klage på..
Untatt form og pust..men den er mitt ansvar😁

Endeleg oppe.Vardeheia😊
Vakkert men kald vind..
Ikkje skein sola heller oppå toppen..
Så var berre å få skrive seg inn i mantalet og ete mandarina på veg ned😊
Heldig som har turfjell ,om der er vått,rett utafor stovedøra.

Av og til er det knas med eit gale alterego
Når då naboen inviterer på middag og dagen fortsatt er ung kjenner eg at livet er ikkje så verst igrunnen

Var litt surt ute så koser meg med krim og strikketøy frå sofakroken..

#natur#tur#Fjelltur#foto#humor

4 kommentarer
    1. Godt du har noen som drar deg med ut…hihih..er lettere da..for det er jo som regel deilig bare man kommer seg ut..Ser ut som flott tur! Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg