Latskapen lenge leve😎

Må sei at det er temmeleg så tungt å klare å reise seg frå sofaen..
Når eg i tillegg har stappa meg full av pannekaker og rett og slett er kvalm så er det igrunnen uantuellt😎

Hadde nok trengt nokon som drog meg på fjellet
I dag gadd ikkje eingang gale Lise å få meg dit
Rusla meg ein tur etter vegen.
Ga meg ingen kondis men gjorde godt for sjela😊

Angrer salig på at eg steikte meg pannekaker…
Slik er det når ein ikkje brukar det vesle vitet ein har
No skal eg slumre i sofaen og sjå tv resten av kvelden..
I morgon er ny dag😊
Mulig eg då gidd å gå ein aldri så liten fjelltur..

Angrer på at eg ikkje tok den fjellturen.. Hadde vore bedre ide det enn pannekakene.Men slik er livet
Etterpåklokskap er og ein klokskap

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg