Potte tett:-)

No må eg sei eg er drita lei

av kulde snø og dårleg ver. Kaldt ;og kroppen min er ikkje særleg glad i denne kulden.

Ser sola kjem snikande .Litt varmare er det i den og gjer jo dagen litt bedre,men temeraturen treng krype opp litt

Snart mai..Kan jo lure på kva som skjer med jorda vår og kva som svirrer rundt oppi atmosfæren.?

Redd vi ødelegg oss sjølv til slutt

Ikkje noko humør på meg om morningen..Vert nok litt bedre.(får eg håpe)

Men kjenner kroppen min treng litt varme for å komme på rett kjøl att:-)

All årstid har sin sjarm,men når ein føler at ein har same årstida heile året, så hadde eg gjerne hatt det ein smule varmare:-)

Får prøve leite fram litt humor i galskapen:-)

Først skal no Pengesluket få nye sko..Er då berre å tru at vinteren då held seg vekke og vi slepp meir snø…men kven veit

I dag trur eg at eg skal halde meg til sofa og bok.No er no boka utskifta men teppet er no det same:-)

Går seg nok til.Berre forkjøla og ilt i ryggen og begge ting går over:-)Gjer nok det kalde veret og med tider:-)

Men ting tek jo tid

Ha ein fin dag:-)

 

#ironi#humor

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Du er ei alene om å være lei av den hvite, kalde årstida! Jeg er egentlig lei FØR den kommer… Men har man blitt født her, og selv sørget for at en må bli her- må man gjøre det beste ut av det.. Her er det også bok, kaffe og teppe-tid nå!(blunkesmilefjes)
      Håper du får en stilig Onsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg