Pengesluket er sur😑

No hadde stakkaren gledd seg til nye dekk i månadsvis og så får han beskjed om at dei er nok greie nok endå dei frå ifjor😑

Kjende eg letna..er nok å bruke pengane på…
Dårleg prioritering meinte pengesluket..Han om det:-)
Får vente eitpar månader til

I dag har eg berre tatt verda med ro.
Trur det og er lurt av og til
Burde nok ha gått eintur i marka men er forkjøla og gadd rett og slett ikkje.

Lurer litt på kor dagen er vorten av😀
No ser eg nyheiter og prøver å få med meg k a som skjer utafor stovedøra..
Litt opodatert bør eg nok vere

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg