Gamla og gale Lise😋

Tidleg våken idag..
Åpna altandøra kjende på kulden og snudde .Kaffien tok eg inne..
Hadde vurdert å gå på fjellet.
Det var igårkveld..i
I dag låg det snø der og då gadd eg ikkje..
Tusla meg ein tur etter vegen og gjekk på besøk til naboen😑
Mykje koselegare det. Naboen har fått nytt kjøkken. Vart fint må eg sei..

Ser på mitt eige og gruer meg til å starte på det..Men må gjerast noko..

Fekk meg fersk torsk idag..
Og ka gjorde eg..Jau åt til eg vart kvalm…var nydelig❤
På veg til sofaen small gale Lise ..

No er det nok.!!Nydeleg ver ute.Fjellet ventar og snøen er forlengst vekke😑
Kor mange unnskyldningar har du igrunnen.?.Ikkje rart du har ilt..
Samvittigheita og fornuften vann☺

Flott med kvitveisen som veks overalt😑

Flotte stiar og fint å gå 😑

Stilt og fredeleg inni granskogen men utsikt er det ikkje 😑
Takke meg til litt vind.
Så påatt med vindjakka og klar for utsikt

Minkar no etterkvart denne platforma

Varden er utruleg fin❤

Rett og slett ein hærleg tur😑
Litt greit å ha ei gale Lise❤

Godt med godver å få vere ute i frisk luft litt.Gjer godt for sjela og fregnene gror som berre det.
Omtrent som hagejevelen..umulig å verte kvitt men aukar med åra☺

No nyt eg sofaen og strikketøyet❤

Snart ferdig og det varmar alt godt☺

#natur#tur#foto#humor

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg