Må ein så må ein😑

Går sånn passeleg fram med den ryggen og er igrunnen lei
Men er lite hjelp i å henge med hovudet😊
Nydeleg vårver.og det i fleire dagar.
Er så ein ikkje trur det ein ser.
God kletørke og for meg uten tørketrommel😉

Rett og slett vakkert på hytta til naboen☺

Flott her når det er fint ver☺

Kalde netter gjer at det frys litt på enkelte plassar

Steike tungt å gå idag.vått og gamla er ikkje i storslag akkuratt☺Men har god tid.Heldigvis er det innimellom supert å gå❤

Lykka var stor då eg kom på toppen☺1 poeng til meg

Når kondisen er dårleg vert pausane mange..eg brukar å sei eg stoppar for å nyte naturen😾
Høyres bedre ut det enn at det er grunna pustevanskar og dårleg fotarbeid

Skrekkøgla

Fantastisk godt for heile meg

Når då naboen inviterer på rømmegraut etter strabasane er dagen super.
Grauten var altfor god..
Åt formykje så no har eg det ikkje så bra..
Ein får ete med vit.

I morra er det dugnad på grendahuset.
Håper det kjem litt folk😑
Dugnad er sosialt og koseleg.
Eg gleder meg eg❤

#foto#natur#turløype

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg