Vårdikt og slikt❤

Våkna opp til nok ein nydeleg dag
Ingen sorger av noko slag
Vandra meg beint til sjøen ein tur
Var veldig stor fjere og vart igrunnen litt sur😑

Var veldig fint der men eg har ikkje båt
Ville ikkje vasse eg er redd for å bli våt
Så eg gjekk meg heller på fjellet ein tur
Der vert eg sliten men ikkje sur

Normalt treff eg ingen når eg rusler rundt her
Berre lyder frå busker og treer
Men i dag veit eg ikkje kva som har skjedd.
Traff heile åtte!.Eg vart nesten redd☺

Nokre hadde vore oppe og satt opp eit skilt
Skal sei det var flott og retteleg gilt
Hatten av for at vi ildskjeler har,
Det gjeld alle kva for yrke dei har

Er vakkert deroppe men eg måtte no ned
Måtte henge opp klær og fekk ilt i eit kne
No er det litt skyer og det bles ein sur vind
Så ganla ho ser no på dataen sin❤

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg