Gammal og glømsk :-)

Trur desse kursgreiene tek for mykje på😉

Mykje god mat og for mykje..
Ikkje vert det særleg med bevegelse heller
Anna enn for hjernecellene😙
Men i dag kobla dei og ut
Jakka mi la eg overalt og hadde det ikkje vore for god hjelp av fleire støttekontakter, hadde den nok vore på kurs endå😀

Hadde flink sjåfør og vi måtte jo ha både mat og kaffi på vegen.
Så langt alt vel..

Var på Plantasjen..
Ruska no med meg 4 like sommarblomster og 4 buketter☺
Så langt alt vel
Kom meg i kassen og smart som eg var la eg 3 i ein pose.Den eine måtte ein jo ha for å få koden

Betalte .tok posen og i bilen
Kjempekupp tenkte eg….
Til eg skulle bytte bil

I posen var 3 sommarblomster.
Dei andre ligg nok att på disken på Plantasjen😊
Det var det kuppet😉

Godt eg er kommen heim
Skal på tur med Pengesluket i morra.
Lurer på kva då eg skal gløyme..
Den tid den sorg😁

4 kommentarer
    1. Uff..ja jeg er litt der om dagen jeg også…glemmer snart meg selv!! hihih.. Ha en god ny dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg