Helga er over :-)

No er arbeidshelga til ende
Hatt det kjekt men no har gamla ramla ned i sofaen med heile si bredde
Hadde igrunnen gledd meg til litt utetid ikveld,men skodda sig inn fjorden og litt sånn sur skoddevind så er ikkje så frestande😉

Men klarde no å komme meg på ein liten fjelltur etter jobb…og ikkje høge greiene😉Er ei stund sidan sist så var på høg tid

Kjende at det burde eg ha gjordt litt oftare..
Litt for makelig anlagt desverre😐
Skjønner ikkje korleis folk klarer å leve sundt og fylgje diettar
Er vel heller sånn at eg bør få opp aktivitetsnivået…
Litt mykje stillesitting…
Men å gjere noko med det…tja…
Men men….
Kanskje eg skal rusle meg ein tur i skodda før Beck kjem på tv

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg