Under skjer :-)

Av alle ting så er eg tidleg oppe
Kroppen min ville slettens ikkje stoppe
Eg forsto først ikkje kva det kunne vere
Kva er det som i verden er på ferde

Det er sol ute,det er det som skjer
Kjenner det i skjelettet i fot og tær
Kroppen fekk nok sjokk og gamla med
Så var berre å stå opp og la senga ve..

Er fortsatt kaldt og er ingen sommer
Men har trua ,den på at den nok kommer
Må berre vente og ta livet med ro
For kallenderen seier det er sommar no

Så no nyt eg litt kaffi og  utsikta mi
Er glad eg iallefall slepp gå på ski
At sola ho skin og fuglane syng
Rundt husa er det formykje lyng

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg