Pokkers mygg😣

Var så idiotisk at eg bevega meg opp til klesnora for å henge opp litt klær…
Trudde at sida det var sol så var det nokonlunde trygt..

Hadde eg ikkje visst bedre skulle eg tru eg hadde gått opp naken.😋
Har myggstikk overalt.
Klør som berre det.Hivde innpå ein alergitablett og det dempa kløen litt

Tok meg likegodt ein tur på utsikten sidan eg alikavel ikkje klarer å vere i ro..
Burde nok sikkert gått litt meir på fjellet att….men ikkje idag..
Skal slå plenen🤖
Hadde eg altså tenkt…men trur eg venter litt…
Orker ikkje fleire myggstikk på ei stund

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg