Latskapen straffa seg

Har ikkje funne tid og ork til fjellturar i det siste.
Kan jo skulde på veret…
So no sit eg no her med drittill rygg…
Pokker til greier og no kan eg angre…

Må prøve å komme meg ut i terenget idag..trur ikkje det vert verre…
Må skjerpe meg…rart med det..
Sjølv om eg veit kva som er lurt så har eg alltid ein unnskyldning…

Er no i det minste sol…
Venter litt og prøve å overbevise meg om kor godt det hjelper på ryggen visst eg tek ein tur i marka…
Akkuratt no frister det ikkje……

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg