Båttur er stas❤

Og for oss uten eigen båt får ekspressbåten duge😅
I går var det flott ver .
Vi gjekk ytre leia og fekk fortalt om Herdla og Fedje.
Turistrutene er litt greie slik. Ikkje gått der når eg har vore med før.

Blått hav så langt ein ser😚
Slike dager skjønner eg båtfolket og ferielivet på sjøen

 

Vi må vinke til onkel❤
Han er på Utkantfestival.
I dag er det grått og vått …ikkje festivalver sånn sett.
Glad vi kosa oss igår

Kjekt å få vind i kroppen og gå i motvind visstnok…
No syns no ikkje eg det akkuratt
.😶

Passe med folk og romsleg båt..
Då er det kos å ta ekspressen..
Lenge sida eg har fått den følelsen på Sognebåten🙄

Med barnebarn på tur får ein eit litt anna perspektiv på verda rundt seg.
Må svare på spørsmål om ting eg aldri funderer over og får utfordre meg sjølv.
Hærlig🙄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg