Gamla og heklegardina

Evigheitsprosjektet mitt…
No har eg bestemt meg…
Her skal det heklast..
Iallefall eitpar omganger om dagen:-)

Må ærlig innrømme..
Drita lei for lenge sida…
Men sidan eg alt har kasta vekk så lang tid på desse greiene så skal det no verte ferdig.
Dyrt med trå🙄
Kanskje eg burde lære av han som sjølv sa han var ei gnialus…
Slik ein kjem til pengane🙄
Ei krone her og ei krone der..

Mine dei kjem i sirkulasjon ganske fort😁

Åt for seint og formykje middag…
Trur eg er for makeleg anlagt😀
Vart så stille i huset og rundt meg etter at oslofrøkena reiste  østover og prinsen til foreldra..
Vart plutselig god tid🙄

Burde nok ha rydda ute men har liksom ikkje ork…
Ledigang er rota til det meste..
Gamla vert latare for kvar dag som går🙄
Men imorgon då…..❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg