Lettare skjelven

Ikkje berre berre å ta seg ein strekk

Lettare skjelven..sov antagelig tungt for liksom heilt utav intet sto legen ved fotenden å snakka til meg..
Ser visst ut som dei helst ikkje vil operere..skulle konferere med Lærdal…men antagelig  heim imorra.
Trur det var det ho så for skjelv endå…
Ikkje berre berre dette her😉

Ikkje berre berre å vere skvetten..
Ligg no for det meste uansett.
Er det som er minst vondt..
Går seg nok til etter kvart…

Trur eg må hente meg litt kaffi for å roe ned pulsen😁

Får lese litt meir om Veeum😊
Passer til sinnstemninga

Dosetten er på plass så treng ikkje bevege meg stort meir idag..
Kjenner at eg har fått dagsdosa når det gjeld bevegelse..
Ein vil ofte meir enn ein får til..

Litt lærer ein i rolla som pasient og sjølv om eg gjerne skulle vore forruten denne opplevelsen☺

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg