Heime😚

Fekk drosje på tunet.
Heime venta nytrekt kaffi.varme skillingdbollar og natronkaker❤
Verdens beste mamma.

Veslesysta som har bakt bollane😁
Kjempegode..

Har stabla meg og alle putene  opp i godstolen.
Godt å komme heim men sakner  englane på ortopedisk i Førde.
Dei er kjempeflinke…
Imponerte meg😘
No får eg klare meg på eiga hand.
Går no greit så lenge eg klarer halde armen i ro.
Rigga meg  til med det eg treng rundt meg😊
Har det så bra som eg kan ha det.
Ting tek tid…og tolmodigheit er ikkje mi sterke side.

Godt ein har tv

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg