Sjølopptatt

Merkeleg kor sjølvopptatt eg blir av denne armen

Det einaste eg tenkjer på er korleis eg skal halde armen så smertene er minst mulige..
For det verker heile tida…
Av og til er det så nokolunde…
Verden rundt meg går meg  nesten hus forbi

No er det no stort sett valgsendingene det dreier seg om
Kan no verte metta av det og…
Så her  sit eg.. .full av meg sjølv og fullt klar over at mange har det  mykje verre ..
Humøret står i stil med veret. 😉
Ser ut som gallupresultatet gjer det same..
Vert
Mykje TV om dagane og døsing
Og slik går no dagane…..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg