Epikrise overarmsbrudd

Jammen bra ein får med epikrise
Står at eg har fått informasjon om fatlebruk og bevegelsesmønster

No lurer eg på korttid eg fekk det…
Hadde eg no endå forstått latin

Comminutt proximal  humusfraktur med avløysing av tuberculum majus
Minimal lateral og dosal avvikling og ca 1 cm lateral dislokasjon av tuberculum majus  osv….

Kan verte skuggeredd av  mindre..
Står og at eg skal ha fatlen på om natta…kontinuerlig….
Har ikkje hatt den på om natta eg…i det heile…
Jaja…ikkje tenkt å starte med det no…
Brukar den når eg går…
Må antagelig ikkje fått med med noko…
Har forstått at eg har litt mindre pent brudd i overarmen…
Held for meg .så  prøver eg å halde armen slik at det gjer minst mulig ilt…

Skal i grunnen på kontroll neste veke står det…
Ikkje fått time endå😉

Står  no heldigvis på norsk.
Må innrøm at sjølv om eg jobber i helsevesenet har latin  aldri vore mi greie…
Ser jo ofre  ganske så skremme de ut😉
Så trur det er best å gjere det eg har gjort…sitte i godstolen og sjå TV..

Trur eg må lese ferdig boka om Veeum…Litt krim gjer susen😉😉

Kanskje eg først må ta litt smertestillende…

Trur eg må gløyme denne epikrisen…
Vart berre deppa av heile greia🤡

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg