Musklar i kriseberedskap

Ein ting er i allefall sikkert
Musklene mine i armen dei er der…i dvale og det kjennes det ut som dei hadde tenkt å vere ei stund…
Dei har satt i gang omtrent all kriseberedskapen dei har…
Lager eit helsikes spetakkel og gjer alt dei kan for at eg skal ha det felast mulig….
Og det er ikkje hjelp i med dop…
Einaste gode med desse smertene er at dei tek vekk fokuset på bruddet😂

Sovna no til slutt på morgenkvisten og sov eit par timar…
Trur eg skal prøve å ikkje trene idag…

Men musklene må jo arkiverast att.
Sikkert normalt at det er ilt men alt med måte.. ..
Eg er ikkje heilt slik eg skal ellers så  er vel slik her og..
Men er nok meir vanleg med smerter etter slike brudd enn vi trur..
Stor forskjell på teori og praksis som regel.. .

Venter på at eg skal få ny innkalling til sjekk…
Normalt etter 6 veker og det er mandag…
Sikkert havna i drit i bunken😊
Skal gi dei nokre dager til…

Får stelle pent med armen idag..er jo ingen ungdom lenger😙

Får håpe den gror så nokolunde ihop
Såg ikkje så veldig fint ut syns eg…

Kan no gjere litt meir enn med det same og det går på fram…men seint..
I det minste flott ver ute…
Nyte det no før regnet når oss😉

Går seg nok til

Ha ein strålande dag😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg