Kvardagslivets utfordringar

Har ikkje tørketrommel..
Derfor syns eg det er godt å tørke sengklær og handdukar ute på klesnora…

Litt høg den snora mi…
Det var søren meg ikkje lett å få dei opp å få kleklyper på med venstre…
Iallefall ikkje for meg som er veldig høgrehendt….trener

Vert meir og meir imponert av alle som klarer tilsynelatande alt med ei hand uten problem…
Søren ikkje enkelt

I dag har eg og armen funne ut at vi skal halde oss heilt iro..
Kjennes ut som det langt frå er grodd..
Best å ta ein tvdag😉
 

Ikkje noko pent opphengt men…
Vert no tørt og eg klapper meg sjølv på skuldra…
Gjeld å møte utfordringane😂

2 kommentarer
    1. Huff ja! Det skjønner jeg godt at du synes er litt slitsom.
      Min far hadde amputert sin venstre arm før jeg ble født, men du verden hvor selvstendig han var. Det var ikke noe som stoppet ham. Moren min var hans venstre arm av og til med det praktsikse, men ellers imponerte han meg med det han fikk til. Han lærte seg teknikker for å bli selvhjulpen. På 70-tallet var vi på bilferie til Ungaren, og faren min kjørte bil med gir. På 80-tallet gikk han over til automatgir. Det var nok egentlig det beste.
      Ønsker deg en kjempefin torsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg