Fredag den 13

Fått sprøyta med Aleea på auget mitt idag.
Fekk bekreftelse på allergi og fekk sagt at sist vedkommande ga sprøyte så var det vondt…

Så gamla fekk godt med bedøvelse..
Sprøyta gjekk greit..

Men så kom den vanlege etterskyllen..utført av legen..

Det svei noko som var noko og auka på…så eg sa..
Det var då voldsomt som det svei idag…
Obs….du tolde ikkje jod nei..
Var rask med å etterskylle men eg svir endå eg…
Lurer på om nokon har kasta forbannelse over meg..
Syns det tek litt av
Men er jo fredag den 13…
Skal prøve halde med roleg resten av kvelden…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg