Sjølvgjordt er ikkje alltid velgjordt

Vert drittlei av å gå på denne måten..
Spikkande galen.Gjer det jo ikkje bedre at pokkerskapet verker

I dag starta eg på prosjekt:
Rydde alt ut av kjøkkenet.I håp om at eg endeleg snart får fiksa litt der..
No er ikkje dette berre enkelt med ei hand som kan og ei som prøver det ho ikkje skal..
Litt har eg no fått or skapa..
Heldigvis bossdag imorra. For sjekka datoar sånn undervegs..
Jaja…
Noko var vel gammalt.

Så når det I grunnen vart vel mykje for høgre.fann gamla  på  å rusle på tur.

Vakkert ute.Flott temperatur og balsam for sjela og resten av kroppen.

Rett og slett det lureste eg kunne finne på..
Men der stoppa vetet.

Var så glup at eg kom på eg ville ta meg eit bad.
Riktig slappe av..i badekaret altså
Supert det ,heilt til eg skulle oppatt.
Einaste kanten eg kan ta i er på høgre.. .
Gamla klarer til slutt å snu seg og komme opp…
Idioti..
Dusj heretter😊
Men vart no rein.
No får eg prøve få flokene ut or hesteragget

Ha ein fin kveld.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg