Mot nye høgder😑

Veit eg har ete litt vel mykje knask i det siste
Lett for når ein går rundt sin eigen akse døgnet rundt
Svolten støtt med eit kraftig matinntak…
I gårkveld gjekk eg på vekta….
Måtte sjå opptil fleire ganger.
Kan vere kjekt å sette rekordar men ikkje slike…
Kjære vene..
Korleis eg har klart å ete på meg så mykje på kun ein månad….det er nesten umulig
Og eg var nok…
Jaja…
No må eg altså prøve å ta meg ihop før det er for seint
Slutt med alt det usunne snopet som eg stapper inn i haugevis..
Iallefall må eg prøve..
Ikkje rart eg ikkje har bukser som passer😎

Har ei vanvittig matlyst og søthunger fortida.
Skulle tru smertene tok knekken på den ,men den gang ei…

Har ein app eg får bruke
Skrive ned alt eg et..
Få det servert sånn mitt i trynet..

Påan igjenn🤓

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg