Du slette tid

Ser ut som vi skal få eit forrykandes ver
Nytter då kun med vanntette klær
Hjelper og å vere festa til bakken
Så ein ikkje vert kasta og kan bryte nakken

I dag har veret vore berre flott
Sola har skine ned på min kropp
Vakker hausdag for å sei det som det er
Trengde ikkje ha på meg mine vasstette klær

Har no rydda litt meir på kjøkkenet mitt
Går ikkje fort tek berre litt og litt
Kortid eg får hjelp er ikkje godt å sei
Men kjem nok eingang om eg ikkje vert lei

Er svolten støtt og et formykje no og
Skulle yngst kiloa for bort med eit tog
Eller kanskje slik som ho på reklamen
Men er ikkje så vel så eg seier amen
I

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg